دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1402 - 13:31

وظیفه مدارس آشناکردن دانش‌آموزان با سنت‌های الهی است 

وظیفه مدارس آشناکردن دانش‌آموزان با سنت‌های الهی است 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان عنوان کرد: وظیفه امروز مدارس آشناکردن دانش‌آموزان با سنت‌های الهی است.
کد خبر : 883156

مزدا معطری در حاشیه گردهمایی مدیران کل و مدیران امور مدارس سمای استان فارس در مرکز علمی، تربیتی و مهارتی سمای سروستان به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: وظیفه امروز مدارس آشناکردن دانش‌آموزان با سنت‌های الهی است و دانش‌آموز امروز باید صاحب بصیرت بوده و نسبت به مسائل پیرامون تحلیل درست داشته باشد.

وی افزود: آموزش سنت الهی و قوانینی که ریشه در دین ما دارد وظیفه ماست که باید از سنین کودکی آموزش داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان یادآور شد: در راه رسیدن به این هدف باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کلان داشته‌ باشیم که این هدف‌گذاری می‌تواند برای دانش‌آموزان رفع شبهه کرده و باقیات‌الصالحاتی برای مدیران داشته باشد.

معاون امور مدارس و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان فارس هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا بیان کرد: سیاست معاونت سمای استان فارس ایجاد تحول در مدارس استان از نظر کمّی، کیفی و ارتقای ارتباط دوسویه با مدارس است.

محمد شعبانی تأکید کرد: استان فارس دارای ۷۷ مدرسه سماست که ۱۲ هزار و ۴۳۴ دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفیت، آموزش مدیران کل و مدیران امور مدارس و مسئولان اجرایی را در دستورکار داریم، ادامه داد: برای حوزه‌های پژوهش، آموزش، مالی و فرهنگی راهبران شهرستان سروستان و استان فارس تعریف شده و آموزش پرتال مالی و اداری و فرهنگی در حال انجام است.

معاون امور مدارس و رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی استان فارس با تحسین اقدامات صورت گرفته در مدارس سمای سروستان گفت: این مدارس با مدیریت و کادر آموزشی جوان و با انگیزه خدمات بسیار عالی در زمینه فرهنگی و تربیتی و آموزشی به دانش‌آموزان شهرستان سروستان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته